THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Rabu, 13 Mei 2009

Kunjungilah Tapak Perkelahan Air Itam.....

Inilah salah satu tempat perkelahan yang terdapat di kampung yaman. Dari kampung yaman hendak ke tapak perkelahan air itam dalam 7 kilometer tak jauh pun. Walaupun tapak perkelahan ini namanya air itam tapi airya jernih tak hitam.... sejuk sangat......
untuk para pengunjung yang jauh boleh menginap di sini. Banyak rumah rehat disediakan
di setiap tapak perkelahan
































INILAH SERBA SEDIKIT PERMANDANGAN
DI SEKITAR TAPAK PERKELAHAN AIR ITAM
"DATANG JANGAN TAK DATANG"





1 ulasan:

FdausAmad berkata...

Gua nak ajak lu mkn kenduri kt blog gua.
Follow terus pun xpa lagi bagus.

Blog gua dah tak seimbang.Gua tgk budak2 ramai dah berat ke belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput org mkn kenduri ni..