THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Khamis, 4 Disember 2008

Latihan Komuniti.......

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Assalammualaikum dan salam sejahtera......

Bertemu lagi kita di ruangan blog kampung yaman ini..... PPIK Kg Yaman telah pun menjalankan latihan ICT. Alhamdullilah..... setakat ni PPIK kg yaman telah pun mempunyai ahli seramai 30 lebih. Saya jalankan 2 kelas.. sebelah pagi 1 kelas bermula dari 9.30 pg hingga11.30 pg dan sebelah ptg 1 kelas bermula dari 2.30 ptg hingga 4.30 ptg. erm bunyi mcm senang kan tapi hakikatnya.... saya je yg tahu.... ada setengah user tu sekali ajar dah boleh dan ada setengah tu berkali-kali ajar tak boleh2 sampai naik pening kepala saya dibuatnya. Tapi tak apa untuk membangunkan penduduk kg saya bersabar. sesukar mana pun saya akan cuba yg terbaik dan harapan saya hasilnya nanti juga yg terbaik

Yakin Boleh!!!!!! Rozie Pun Boleh!!!!!

0 ulasan: